Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fe
festinger - 19-11-2012 03:03:26
Voeding & Gezondheid

Michael kors tas

Als je op naam koopt,koop je op naam. kenners en je directe omgeving ziet meteen het merk en exclusiviteit die je koopt. dat het verder een heel duur tasje is met simpele gebreken maakt niet uit.de gehele keten heeft fors winst gemaakt en eigenlijk is de sfeer zodanig dat je niet klaagt als consument. je koopt opnieuw een ander tasje opdat je het kunt veroorloven.

er is weinig tot niets te doen tegen deze gecreerde schijnwerkelijkheid anders dan klagers sterkte te wensen. loop ook door diverse winkelstraten en zie allerlei bizarre beelden. en ik kan het verschil niet zien. en niemand ziet het. echter de perceptie is gecreerd.
1 voorbeeld hoe erg commercie mensen heeft gemaakt. de vrouw van de lokale burgermeester kan onmogelijk boodschappen doen bij lidl/aldi .dezelfde kwaliteit echter goedkoper. sterker nog doet ze het wel dan hoongedrag. en als het publieke figuur zelf eens moet winkelen gaat het altijd en overal naar de ah.

de duursrte en meest ongezondste. bizar en debiel en toch willen heel veel mensen erbij horen via de boodschappen bij de ah.