Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

as
astrada - 22-11-2012 11:15:19
Auto & Vervoer

Nooit meer een aldi-fiets

Hallo harry,

wij zijn zeer tevreden over onze aldi-fietsen en de zweirad-service.
feit is dat je zelf op onderzoek moet uitgaan naar wat meer info zoals het vinden van het beste tel-nr. en dat is niet dat 0800nr.
ook kun je niet/nooit terecht bij het aldi-personeel.
maar als ze wat voor je doen (zweiradserv.) gaat het wel zonder gezeur of verkooppraatjes is onze ervaring. er worden maar weinig of geen vragen gesteld en de reparatie wordt gewoon uitgevoerd.

alle e-bikes van tussen de 699 en 2100 euro lijken kwalitatief wel gelijkwaardig.
ze zijn allen net zo goed of meestal net zo slecht vanwege kinderziektes enz. _
ze komen allen uit het zelfde gebied uit china lijkt het wel.
de accu's moet je net geluk mee hebben en ga zo maar door.

de vraag is alleen of je vertroeteld wil worden door de fietsendealer met een kopje koffie, veel begrip en vervolgens een extra onnodige verzekering, onnodig bijgekochte garantie en soms onnodige reparatie's en onderhoud...
zodat de prijs uiteindelijk nog hoger wordt!
of je wil het koude onpersoonlijke klimaat van de aldi en haar partners en je betaald voor het zelfde 1/3 van de prijs elders.

wij kiezen voor de aldi en houden er rekening mee dat de fietsen tussen de drie en acht jaar zijn afgeschreven, net als de duurdere fietsen.
voornamelijk vanwege de accu-technologie.

groetjes