Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wildy
wildy - 05-12-2012 12:24:25
Computers & Telefonie

Xms ellende

Beste cvloenen,

na lang tobben met xms, heb ik mijn bevindingen op www.klacht.nl gezet tot mijn grote verbazing werd ik de volgende dag gebeld. na 15 min. was 90% van mijn problemen (veroorzaakt door xms) opgelost. de internet snelheid ( andere 10 % ) zou verholpen worden.

de helpdesk van xms belde zowaar zelf terug, om mij informatie te verschaffen.

naar mijn mening worden veel problemen door de leiding veroorzaakt. (geen verstand van hun eigen vak)
onderbezette helpdesk, waardoor hun klanten zich niet serieus genomen voelen.( beleidsfout)

veel sterkte en succes.

bram meulen leusden