Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

jo
jorisw - 07-12-2012 16:09:47
Elektronica & TV

Hinderlijke telefoontjes

[quote=zwemmer schreef op vrijdag 7 dec 2012, 09:55]toen ik zoiets aan de hand had zei de provider mij niets te mogen doen inzake het informeren van de beller. men zou niet eens kunnen zien door wie er zo vaak gebeld is, doch dat betwijfel ik. ik heb mijn telnr. een tijdje naar mijzelf doorgeschakeld met *21 waardoor de oproeper een infotoon hoorde hopende dat daaruit geconcludeerd zou worden dat het nummer gewijzigd is (nr. retour met #21). de truc is niet gelukt, maar het was dan wel even rustig.

zwemmer

uiteraard kan men in de database met call records zien wie naar wie heeft gebeld en hoeveel. maar dit zit niet in de standaard processen. dat zou dus een handmatige actie zijn om een query op die database los te laten. gezien de hoeveelheid verkeer waar het om gaat vinden de beheerder dat geen leuk idee om even tussendoor te laten doen.