Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 08-12-2012 09:19:08
Geldzaken & Recht

Levensverzekering

Het is natuurlijk heel goed mogelijk dat reaal het zo vlak voor het eind van het jaar erg druk heeft met het in behandeling nemen van brief/mail van hun klanten. wel vreemd dat u geen ontvangstbevestiging van uw mail heeft gekregen, dat is bijna altijd zo met grote bedrijven.

mocht u het idee hebben dat u wordt tegengewerkt, dan kunt u altijd een officiƫle klacht indienen bij reaal over het niet in behandeling nemen van uw verzoek. u moet ze dan een termijn geven om binnen 6 weken te reageren. reageren ze niet binnen die termijn of reageren ze op een manier waar u het niet mee eens bent, dan kunt u een klacht indienen bij het kifid. klik http://www.kifid.nl/">hier
wel duurt het op die manier allemaal erg lang, misschien kunt u dan nog beter langs gaan.

nog beter zou het zijn als een webcare van reaal hier zou reageren ;-)

voor vragen over de belasting kunt u bellen met de belastingtelefoon 0800 0543 (bsn bij de hand houden)