Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wo
wou66 - 12-12-2012 16:17:42
Computers & Telefonie

Bankpas scannen bij afsluiten abonnement?

Onlangs heb ik bij telfort een abonnement afgesloten. bij het bezorgen van de simkaart wilde de bezorger zowel mijn rijbewijs als mijn bankpas scannen. bij de bankpas heb ik dat geweigerd, omdat ik voor 1 cent had gepind bij diezelfde bezorger. hierna werd mijn bestelling "geannuleerd". telfort zei na mijn schriftelijke protest niets te kunnen doen. toen ik aan mijn bank (de ing) vroeg of ik al dan niet een scan had mogen laten maken, kreeg ik in eerste instantie het antwoord dat dat geen probleem zou opleveren. later trok de ing dit antwoord in en schreef mij dat ze een foutief antwoord hadden gegeven en dat dit scannen tot gevolg zou hebben dat spookafschrijvingen voor mijn eigen rekening zouden komen. de kennelijk gebruikelijke handelwijze van scannen van je bankpas heeft wat mij betreft dus de consequentie dat ik geen (enkel?) abonnement meer kan afsluiten. uitermate klantvriendelijk van alle bedrijven die betaalpassen scannen!