Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

hutch
hutch - 15-12-2012 12:21:13
Auto & Vervoer

Startmotor weigert

"we konden later in de maand betalen en de auto gerepareerd meenemen, maar het probleem is niet verholpen."

op zich is die reparatie een nieuwe/andere overeenkomst, die in feite los staat van de aankoop.

u dient inderdaad die rekening te betalen, want dat bedrijf heeft uw auto gerepareerd, althans dat is (naar ik aannneem) aan u medegedeeld.

nu dit duidelijk niet (goed) gebeurd is, althans het euvel binnen een zeer korte tijd terug gekeerd is, heeft u wel garantie op die 'reparatie'. hij moet dus alsnog die reparatie uitvoeren, in principe zonder dat daar kosten voor in rekening worden gebracht.

wel ben ik benieuwd hoe hoog de rekening van die eerste reparatie was en wat zij allemaal gedaan hebben voor dat geld.

gr. hutch