Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ikbenik
ikbenik - 17-12-2012 16:12:33
Huishouden & Energie

Garantie

[quote=vr1944 schreef op maandag 17 dec 2012, 15:56]elke weer het niets toedoende zelfde gezwam van jou .philips ruilt in dit geval gewoon om dus al dat geleuter van jouw is overbodig .bedenk eens iets nieuws man inplaats van steeds weer hetzelfde verhaal .
als er iemand komt die weer beweert dat de verkopende partij verplicht is om minimaal twee jaar garantie te verstrekken, zal ik dat corrigeren.

ten tweede gebruikt men weer de termen van consuwijzer (ondeugdelijk bijvoorbeeld), terwijl de wetgeving die termen niet kent. ondeudelijk heeft niet dezelfde betekenis als niet beantwoorden.

als men nu de juiste termen gaat gebruiken en dat gezeur dat de verkopende partij verplicht is om minimaal twee jaar garantie moet verstrekken, zul je van mij wat dat betreft geen last meer hebben.

in mijn tweede posting op pagina 2 http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/garantie-c5613aabc0/cpagina/15/?vhash=c749c73j&tx_varakassalib%5bquote%5d=859372&tx_varakassalib%5bref%5d=tx_varakassalib_comments&chash=429c9e85668e03f04a700b7a9cfc0acd"> ben ik wel degelijk ontopic op de zaken ingegaan.