Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fr
frankie1977 - 19-12-2012 12:51:09
Auto & Vervoer

Anwb

In de algemene voorwaarden van de anwb staat ook dat zij prijswijzigingen op hun website in in de kampioen moeten publiceren voor 1 november. dat hebben ze ook niet gedaan want de nieuwe prijzen die zijn pas gepubliceerd in de kampioen die in november is verspreid.

daarnaast het volgende:
de anwb zegt dat de wegenwachtservice een verzekering is.
(dit wordt ook door de wetgever zo bepaald, anders hoeft er namelijk geen premieverhoging plaats te vinden vanwegen de assurantie-belastingen.)
de anwb stelt ook op zijn eigen website dat het voor al haar verzekeringen een opzegtermijn van 1 maand hanteerd.
dus 1+1=2 ==>
wegenwachtservice = awnb-verzekering,
anwb-verzekering = maandelijks opzegbaar
dus wegenwachtservice = maandelijks opzegbaar!

maar zo redeneert de anwb niet (als een van de weinige verzekaars in nederland).
en mijn ervaringen met de customercenter en teamklacht zijn ook buitengewoon slecht.
ze gaan niet inhoudelijk op argumenten, bellen niet terug na terugbelverzoek.

het wordt tijd voor een opstand van de niet-tevreden klanten, als je een beetje de internet-formus volgt dan zie je dat het er honderden zoniet duizenden zijn.





=gompy2 schreef op woensdag 28 nov 2012, 16:08:=tenormin schreef op woensdag 28 nov 2012, 14:56: tja, je hebt met een groot mogol te maken; die zijn zo star als een ezel, dus daar kom je helaas niet vanaf voor volgend jaar. dus nu al gewoon de buitenland hulp opzeggen, vragen om bevestiging en dat is alles wat je kan doen. helaas. klantvriendelijkheid kent de anwb niet; alleen de hulpverleners op de weg zijn klantvriendelijk. dit is een helaas verhaal.
mens hou toch is een keer op met die baarlijke nonsens die je hier en in andere forums altijd neerplempt.
als je ergens geen verstand van hebt dan moet je je van commentaar onthouden en eerst zorgen dat je je inleest hoe de daadwerkelijke feiten en regels zijn, en niet zoals jij denkt dat het is of zou moeten zijn, daar schiet niemand wat mee op die hier een vraag of een probleem heeft maar je zet die persoon wel steeds op het verkeerde been, klaar!

topicstarter is ooit een verbintenis aangegaan met de anwb. >feit
bij die verbintenis behoren bepaalde voorwaarden. > feit
topicstarter heeft bij het aangaan van die verbintenis een handtekening geplaatst, en behoort daardoor de voorwaarden te kennen. > feit!

topicstarter, op de site van de anwb en ook in de papieren die je hebt gekregen van de anwb staat onder meer het volgende:
______________________
belangrijk om te weten

bij alle services van de wegenwacht is het anwb-lidmaatschap inbegrepen,
als u besluit uw service te wijzigen in een uitgebreidere service (bijv. van wegenwacht nederland service naar wegenwacht europa service) dan gaat deze per direct in.
het lidmaatschap en/of de service van de wegenwacht loopt van 1 januari tot en met 31 december en wordt automatisch verlengd, tenzij de anwb voor 15 november van het lopende lidmaatschapsjaar een schriftelijke opzegging/wijziging onder vermelding van het lidmaatschapsnummer heeft ontvangen.
na een inschrijving voor of wijziging van één van de services van de wegenwacht en nadat de volledige contributie door de anwb is ontvangen, heeft u in nederland de eerste 8 dagen uitsluitend tegen betaling recht op sleutelhulp.
daarna heeft u recht op volledige hulp.
bij een uitbreiding van uw service, betaalt u ons conform uw bestaande betaalwijze.
als u uw e-mailadres in heeft gevuld, sturen wij u direct per email een bevestiging toe.
na 2 dagen is uw wijziging zichtbaar op mijn anwb.
na ontvangst van uw betaling krijgt u uw gewijzigde bewijs van overeenkomst en/of lidmaatschapsdocument direct toegestuurd. tot die tijd kunt u de bevestigingsmail gebruiken als voorlopig bewijs van inschrijving. bij pech onderweg dient u dit bewijs te tonen aan de wegenwacht.

het anwb-lidmaatschap wordt automatisch verlengd, tenzij u voor 15 november schriftelijk (niet per e-mail) opzegt.
------------------------------------------------

het komt er dus op neer dat je nog een jaartje aan je europa service vastzit, het is niet anders vrees ik.