Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

td
tdm - 19-12-2012 13:51:52
Auto & Vervoer

Anwb

.ik ben in ieder geval klaar met die klantonvriendelijke en verdomde commerciele anwb want het is zoals frankie1977 zegt :het is een verzekering (ook al interpreteert de anwb dat anders) want er komt een assurantie verhoging bij en verzekeringen zijn bij verhogingen sowieso opzegbaar en wel een maand voor einde contract.
maar omdat deze klote organisatie teveel macht heeft en ik en vele anderen geen zin hebben om een incasso aan te vechten moeten we het dit jaar zo laten maar daarna benik er klaar mee.
ik heb desyijds het abonnement gehouden omdat het vertrouwd is maar ik heb ook nog eens een mobiliteitsgarantie van mijn dealer en dat is hetzelfde concept als je met pech komt te staan alleen is het bijkomemd voordeel dat je dan door een merkgerelateerde monteur word geholpen en misschien is dat net iets gunstiger qua kennis (zinder afbreuk te doen aan de ww monteurs want die zijn wel in orde).
veel mensen weten niet dat als ze een auto dealer onderhouden je ook automatisch onder die mobiliteitsgarantie valt.vraag het uw dealer..