Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-12-2012 03:05:30
Computers & Telefonie

Ziggo

Sweeterlake schreef op maandag 24 dec 2012, 03:24: festinger schreef op maandag 24 dec 2012, 03:06: jorisw schreef op vrijdag 21 dec 2012, 08:40: overigens is 3 miljoen per maand helemaal niet zo veel voor een grote organisatie als ziggo. als je alleen al kijkt wat die "gratis" setopboxen en modems kosten, en dat zijn nog geeneens de grootste kosten voor een kabelbedrijf.

overigens had je zelf ook aandeelhouder van ziggo kunnen worden.

dat had ik inderdaad kunnen worden had ik de middelen. blijkbaar heb je nog steeds niet door waarom er crisis is.dat is door de megelomane verrijking op lucht en de daders lopen nog gewoon vrij rond.

dat kan opdat we allemaal afhankelijk zijn van deze lucht. de 20% geldmakers bepalen alles voor de 80% en dat zal ook zo blijven.

dat jij het opneemt voor ziggo is je goedrecht. ik zou het niet kunnen, want je mag als klant helemaal niets. vraag me af wanneer ziggo komt met een voorschot of waarbargsom voor wanbetalers.

en tot slot ben al meer dan 10 jaar ziggo/home klant. waarom moet ik als vaste klant meer dan 400 euro neerleggen voor een interactieve ontvanger en krijgen nieuwe klanten deze gratis?

je moet echt ophouden met deze onzinverhalen.


wat heeft de lucht te maken met uw vraag?

je kunt ook, misschien wel beter dan de cisco, een samsung (of ander merk) digitale hd-ontvanger met 320 gigabyte harde schijf, interactief, kopen, als voorbeeld: aankomende folder bij de makro voor € 169,00 ex btw (€ 204,49 inclusief) + een smartcard. goed even shoppen!


je mist de essentie. waarom gaat jou apparaat gratis naar nieuwe klanten.weet ook wel dat ik elders goedkoper kan shoppen. echter praat hier over wat ziggo doet.daar lees ik dat nieuwe klanten dit apparaat ter waarde van 400/500 euro gratis krijgen bij een nieuw abonnement.
wens ik als bestaande klant ook dit apparaat moet ik deze 400plus euro´s betalen.

lees nu van jou dat dit ook voor de helft kan en met voldoende winst.

wie bedonderd de boel nou hier schaamteloos.