Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Cookies
Cookies - 26-12-2012 07:36:07
Garantie & Verzekeringen

Geen dekking op bril waar dat wel hoort

In de voorwaarden staat:

u heeft 1 keer per 3 kalenderjaren recht op vergoeding van een bril tot maximaal € 150,- . daarnaast geeft specsavers u en de verzekerde(n) 25% korting op het aankoopbedrag van een complete bril. deze korting is ook geldig op alle glassoorten en opties zoals 'ontspiegeling’, ‘krasvast’, ‘meekleurende glazen’ en ‘gekleurde glazen’. bovendien krijgt u 25% korting op de aankoopprijs van een zonnebril op sterkte. daarnaast krijgt u op varifocale brillen een korting van 30% op een complete bril. de korting wordt direct met u verrekend in de specsavervestiging.

er staat dus 1x per 3 jaar, niet 1x per jaar. iemand die niet wisselt van verzekeraar moet ook 3 jaar wachten, zou dus niet eerlijk zijn dat iemand die ieder jaar wisselt, al in het 1e jaar een vergoeding krijgt. daar zijn de meeste zorgverzekeraars ook achter gekomen en de meeste verzekeraars hebben dat inmiddels in hun voorwaarden aangepast.