Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zo
zoeker - 04-01-2013 12:46:23
Geldzaken & Recht

Postnl pakket niet ontvangen maar volgens hen wel bezorgd en er is getekend met valse handtekening

@annanna. dit is een zaak die je voor moet leggen bij de winkel waar je je aankoop hebt gedaan.
ook ik heb rond de kerst een aantal dingen via het web gekocht en 2x is er een fout gemaakt bij postnl en 1x bij selektvracht.
beide organisaties gaven via track & trace aan dat pakketten bij mij waren afgeleverd, maar ik had niks ontvangen. selektvracht gaf zelfs in 1e instantie aan dat er "niemand thuis was", terwijl ik hier bewust de hele dag zat te wachten op mijn pakket.
eerder vorig jaar heeft selektvracht zelfs een pakket in een andere straat op hetzelfde huisnummer afgeleverd. de bewoonster heeft toen veel moeite gedaan om mijn telefoonnr te achterhalen en ik heb het toen zelf opgehaald.

conclusie: er zijn meer bedrijven die van iets simpels als een pakket afleveren een zooitje maken.

maar: ik heb in alle gevallen niet met de bezorgdienst gecommuniceerd, maar met de winkel zelf.
en in alle gevallen heb ik een nieuw pakket ontvangen (hulde voor oa wehkamp en douglas.nl). zij hebben nl een contract met de bezorgdiensten en mogen het van mij lekker zelf uitzoeken. ze weten echt wel hoeveel fouten postnl en selektvracht maken, maar nemen die foutmarge op de koop toe.
ik heb er nooit problemen mee gehad, behalve dat mijn kerstkadootjes van douglas erg laat waren.. :(

ik raad je dus aan om contact op te nemen met de winkel.
succes!