Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
martine7474 - 10-01-2013 16:17:21
Computers & Telefonie

Klacht hollands nieuwe

Nu een jaar bij hollandsnieuwe. was uiterst tevreden! totdat ik eind december mijn abonnement ging wijzigen in een ander abonnement, een aanbieding. (zou dan goedkoper uit zijn) dit kon nu, omdat mijn 1 jaar contract verlopen was.

het verliep goed, totdat vorige week: ipv 22,75 euro
(het verschuldigde bedrag ook volgens mijn nieuwe nota en aansluiting) werd afgeschreven van mijn rekening, er 34,37 euro afgeschreven! nog meer dan mijn oude abonnement!

ik ging meteen mailen, en het klachtenformulier invullen. kreeg na een uur een bevestigings mail terug dat ik binnen 2 werkdagen een positief antwoord tegemoet kon zien!
nou niet dus. vandaag gebeld met hollandsnieuwe a 15 ct pm. bijna een uur aan die telefoon hangen, met een bandje, al onze medewerkers zijn in gesprek! yeah right! gewoon even snel 9 euro vangen noem ik dat. mijn telefoontje is dus niet beantwoord, en ik heb de hoorn neergelegd om de hoge kosten in de hand te houden!

ik wil mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug en eigenlijk ook mijn 9 euro mislukte telefoonkosten terug zien. en over een beschaafd antwoord terug ontvangen maar helemaal niet te spreken. ik weet in elk geval wel, dat ik volgende maand per direct mijn abonnement op zeg bij hollandsnieuwe. zo laat ik mij natuurlijk niet behandelen!!