Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

edrick3
edrick3 - 11-01-2013 14:20:24
Computers & Telefonie

Internet explorer weigert dienst

Hallo happyh,
@ de spuiter,

ie geeft nogal eens problemen.
vaak is dit op te lossen door - zoals aurora1 al terecht heeft aangegeven - het resetten van ie.
meestal zijn dan de problemen weg.
een andere browser is natuurlijk ook een goede oplossing!

maar als je toch terug wilt naar ie:

sluit alle geopende vensters van internet explorer en windows verkenner.
open internet explorer door te klikken op de knop start. typ internet explorer in het vak zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op internet explorer.
klik op de knop extra en klik vervolgens op internetopties.
klik op het tabblad geavanceerd en klik vervolgens op opnieuw instellen.
schakel het selectievakje persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, traceerbeveiliging en activex-filtergegevens wilt verwijderen.
klik in het dialoogvenster instellingen voor internet explorer opnieuw instellen op opnieuw instellen.
nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door internet explorer, klikt u op sluiten en vervolgens op ok.
sluit internet explorer.
de wijzigingen worden van kracht nadat u internet explorer opnieuw hebt geopend.
(bron: ms)

een andere mogelijklheid is om ie opnieuw te downloaden, bv. http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/download-ie">hier.
suc6