Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

le
lexwind - 17-01-2013 17:14:58
Computers & Telefonie

Lijbrandt, nog zo een hufterbedrijf!

[quote=l.derksen schreef op donderdag 17 jan 2013, 17:00]@lexwind,
ik heb nu al een paar maanden glasvezel van lijbrandt, en bij ons is alles van aan sluiting tot aan oplevering en gebruik prima verlopen, sterker nog ik heb een hogere snelheid dan beloofd het scheelt bij mijn echt 5000mbts .
maar om een bedrijf meteen als hufter bedrijf neer te zetten is wel snel door de bocht!!!!
ik heb wel veel hinder ondervonden van het afwikkelen van mijn abonnement van upc , maar die noem ik ook niet zo

beste,

hoe lijbrandt zich naar mij heeft gedragen destijds valt onder het kopje hufter gedrag.
inmiddels ben ik alweer een aantal maanden verder en is alles netjes afgehandeld.
over de kwalitiet van de geleverde diensten heb en had ik nooit klachten, daar ben ik meer dan tevreden mee, ook met het afwikkelen van mijn upc abonnement heb ik geen enkele klachten gehad.

wel vind ik het heel knap dat u 5000 mbits ontvangt qua internetsnelheid ;)