Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 23-01-2013 20:28:27
Huishouden & Energie

Seats & sofa wil dat de bestelling per direct opgehaald wordt, mogen zij dit eisen?

Zij mogen natuurlijk niet eisen dat u volledig betaalt, voordat u de bank gezien hebt. en dan nog, waar staat de bank en kunt u na inspectie ook ter plekke betalen, of moet u ergens anders naar toe en dan weer terug? dan zou ik maar met zijn tweeën gaan, zodat er een bij de geïnspecteerde bank kan blijven. mijn zwarte ziel zegt, dat hij ook nog omgeruild kan worden.

een busje is natuurlijk wel meteen te huren en u hebt nu toch drie dagen de tijd? de wegen zijn schoon, dus dat moet geen probleem zijn.

neem dus nog iemand mee naast een van uw ouders, die weet tenslotte hoe de bank eruit moet zien.

als de bank niet dezelfde is of beschadigd, niet accepteren. een beschadiging moet gerepareerd worden en als het niet dezelfde is moet er een andere komen. jammer dan van de huur van het busje. als zij de correcte niet kunnen of willen leveren, dan hebt u recht op geld teruggave, als hij gerepareerd moet worden, bijvoorbeeld beschadiging aan een pootje, dan kunt u niet annuleren en moet u er opnieuw naar toe, helaas.

heel jammer dat uw ouders daar iets gekocht hebben. ik heb nog nooit iets gunstigs gehoord over dat bedrijf, alleen maar rampverhalen. maar de grootste rampen kunt u nu wellicht voor zijn, kost wel wat extra inzet en moeite.

laten we hopen dat de aankoop, ook als die nu overeenstemt, niet zwaar tegen zal vallen.