Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sc
schooneveld - 24-01-2013 21:47:20
Elektronica & TV

Levering mobieltje door reviva

Helaas had ik gisteren eveneens een erbarmelijke ervaring met reviva. zij ( de online pakket dienst) zouden 3 gsm's komen afleveren die ik via kro mikrogds, bij kpn had besteld. echter, na de afgesproken ( en keurig door kpn naar mij gesms-te) aflevertijd, bleek er nog niets te zijn. eerst met kpn gebeld en de dame vertelde mij dat er niets zou komen want..... de bestelling was ´s°middags geannuleerd door........ de koeriersdienst! ik heb haar gevraagd om me door te verbinden met hen, wat zij netjes deed. bij reviva kreeg ik een vrouw aan de lijn die supersnel haar naam noemde (onverstaanbaar) en me vertelde dat zij niets voor me kon doen. morgen zou een leidinggevende het uitzoeken en me telefonisch verder informeren. op mijn vraag of ze kon zien waar de pakketjes waren, wilde ze geen antwoord geven en ze herhaalde tot 3x toe haar verhaal, zonder op enige vraag in te gaan. toen ik haar naar haar naam vroeg, zei ze dat ze die aan het begin van het gesprek had genoemd en ik maar beter had moeten luisteren.... toen ik zei dat ik dat niet echt klantvriendelijk vond, zei ze dat ik het hele gesprek al niet geluisterd had naar haar en dat ze haar naam weigerde op te geven. ik hoorde overigens tijdens het gesprek dat zij regelmatig de verbinding aan haar zijde verbrak (je hoort dan helemaal niets en zij kan dan met anderen praten, koffie gaan halen of andere dingen doen...) terwijl ik daarop regelmatig moest vragen of zij nog aan de lijn was. ik vertelde haar dat ik dat niet klantvriendelijk vond en dat, bij wijze van spreken `mijn broek afzakte` van het servicenivo van haar..... hierop zei zij letterlijk; `hou je broek maar aan ....: en verbrak zij de verbinding......
gisteravond, nadat mijn woede en verbazing een beetje weg was, heb ik reviva gelijk een mail gestuurd met cc naar de kro. van de kro kreeg ik een reply dat zij me morgen gaan contacten en van reviva..................uiteraard telefonisch en via de mail geen reactie...... (ondanks het feit dat ik in de mail heb aangekondigd de publiciteit te gaan zoeken.....)
wordt ongetwijfeld vervolgd.......