Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Abnamro vraagt pincode
Dirkjan1961 schreef op vrijdag 25 jan 2013, 11:25: zoekster schreef op vrijdag 25 jan 2013, 11:22: ik kan me voorstellen dat dit heel verwarrend werkt. nooit mag je je pincode afgeven, iedereen is nu aan alle kanten gewaarschuwd en nu moet het ineens wel (?), ook al is het per computer. zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt, maar zit bij ing. u bedoelt echt de pincode van je pasje?
of gaat het om het pasnummer op je pasje?
nee eerst moet je je banknummer in voeren om je beter te kunnen helpen. oke.
dan je pas nummer, vind ik al onzin.
vervolgens moet je indenti. gebruiken zoals normaal druk 1 dan toets je daar je pincode op in en vervolgens krijg je een respons. de respons is feitelijk een versluitieling van mijn pincode en die zou ik moeten geven.
een maand gelden bij kassa gebeurde dat met mensen en die kregen geen geld terug.
wat je nu beschrijft is volgens mij wat anders dan wat je in het openingsbericht zegt. ik begrijp nu dat je de pin op de e.dentifier moet invoeren en dan de challenge code moet intoetsten op je telefoon. daar is niks mis mee. de kans dat men die code kan herleiden tot jouw pin is minimaal. voor kwaadwillenden zijn er veel makkelijkere manier om geld te jatten.