Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 25-01-2013 15:04:23
Geldzaken & Recht

Abnamro vraagt pincode

Gscager schreef op vrijdag 25 jan 2013, 13:30: ik zit ook bij de abn amro en als ik via de telefoon mijn saldo wil horen of contact met een medewerker moet ik eerst mijn bank rekening nummer intoetsen en vervolgens mijn zgn toegangscode ,dit zijn drie cijfers en is niet de code van mijn pasje , dit is al jaren zo .

iedereen,
het betreft niet telefonisch bankieren maar de helpdesk die ik vanmorgen heb gebeld. gewoon een callcenterum. 0900 - 00 24
daar is in mijn ogen niets veiligs aan.
enkele weken geleden waren er mensen bij kassa en die hadden hun versleutelde code telefonisch doorgegeven en waren hun geld kwijt. de rabobank vond dat het eigen schuld dikke bult was.
ik vond het zeer beangstigend