Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sweeterlake
sweeterlake - 28-01-2013 21:16:22
Elektronica & TV

Digitale tv op experiabox steeds opnieuw instellen

Ik heb totaal geen last van dit probleem.

bel vannacht om ca.02:00 uur 0800 0402 en doe uw beklag; benieuwd of er dan wachtenden zijn of dat al onze medewerkers in gesprek zijn?! grapje! kpn klantenservice is 24 uren op 7 dagen beschikbaar.

wel vind ik de internetsnelheid belabberd, kan tot 80 mb/s theoretisch, in werkelijkheid slechts 36 mb/s, komt door de 2x8 mb bandbreedte voor interactieve telelvisie.