Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 30-01-2013 12:41:05
Elektronica & TV

Wat zijn mijn rechten als consument

Uw recht als consument is dat u na verschillende reparaties (drie wordt aangehouden) recht heeft op een vervangend product. ik neem aan de verkoper op de hoogte is van deze situatie. met de verkoper heeft u immers de koopovereenkomst.
stuur een aangetekende brief naar de verkoper (dus niet whirlpool) met dat u na diverse pogingen om de vaatwasser te repareren (som alle keren met bijbehorende klachten op) het nu genoeg is en dat u een vervangende vaatwasser eist. vraag om een schriftelijke reactie binnen 10 dagen. doe ditzelfde tegelijkertijd per mail naar de verkoper. dateer brief/mail.