Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

lo
loeskaa - 31-01-2013 18:59:42
Computers & Telefonie

Online

Ik heb met deze man het ook doorgenomen dat ik eerst zeker moest weten waneer het contract af zou lopen bij canal digitaal. ik wist al voor 99% zeker dat dit nog een paar maanden zou gaan duren maar de man van online zei ik mail je de aanvraag en als je beld anuleer ik het en dan zou ik bellen als ik het in 2012 toch bij online wilde gaan afsluiten. dit alles is heeeeeel duidelijk doorgenomen en volgens hem moest hij dit mailen en heb ook nog nagevraagd over als hij het stuurde en het te laten anuleren en nee dit allles was geen probleem. je hebt immers 7 dagen er de bedenktijd voor. en ja ik belde met nog geen half uur terug en kreeg de zelfde man aan de lijn dus ja hoefde het niet meer uit te leggen en zou het gaan anuleren en nee dit is dus niet gebeurd. na veel bellen en zeuren bij online zeiden ze dat ze het gesprek niet konden terug vinden van het anuleren. ja raar maar waar en zo kan ik ook wel geld binnen halen.