Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tot15karakters
tot15karakters - 02-02-2013 18:02:40
Computers & Telefonie

Ongewenst adsl abonnement bij 'online'

Niet online maar de tussenpersoon heeft een fout gemaakt dus slechte vergelijking site.

verder de reeds afgeboekte bedragen terug halen en laten blokkeren.
stuur alles wat de mede bewoner ontving weer retour met bewijs van verzenden.

kijk nogmaals op de site of je zelf geen fout hebt gemaakt want via mobiel of adsl is soms verwarrend en telfort bied beide aan.

ik hoop dat u het door u ingevulde heeft opgeslagen en/of toen heeft uitgeprint als bewijs?

omdat er geen telefoon kabel loopt is leveren onmogelijk dus hadden ze dat modem niet mogen sturen en geen contract afsluiten wegens niet kunnen leveren.

omdat het in uw geval niet leverbaar is dus ontbinden en vooral niet opzeggen.
opzeggen is termijn afmaken en betalen.

ontbinden wegens niet kunnen leveren, dan ben je er gelijk vanaf en kun je al het reeds betaalde terug halen.

dus heb je opzegging gedaan of ontbinding overeenkomst?