Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
marijnroelandt - 02-02-2013 18:15:29
Computers & Telefonie

Ongewenst adsl abonnement bij 'online'

Ik heb tot noch toe alleen contact gehad met de klantenservice en een verzoek ingediend tot opzeggen.
ontbinding overeenkomst heb ik nog niet gemaakt en opgestuurd maar dat ga ik gelijk doen.

ik heb geen kopie of printscreen van hetgeen dat ik ingevuld heb op www.internetvergelijken.com maar ik heb mijn acties terug kunnen vinden in mijn browse geschiedenis waaruit blijkt dat ik nooit een abonnement bij online heb kunnen aanklikken omdat ik simpelweg geen online advertentie heb aangeklikt (die overigens niet eens aanwezig zijn op de site) of hun officiele site bezocht heb.

uw advies is om een ontbinding overeenkomst te sturen naar online en www.internetvergelijken.com of naar 1 van de 2?

toch blijft het ronduit vreemd dat ik via een site waar online niet actief op is, toch bij online uitkom, is het niet?