Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
rogiertjevdw - 06-02-2013 19:40:10
Elektronica & TV

Rampzalige service van mediamarkt

[quote=ikbenik schreef op woensdag 6 feb 2013, 19:32][quote=rogiertjevdw schreef op woensdag 6 feb 2013, 18:23]
gezond verstand en de nederlandse wet (min. 36 maanden) schrijven kosteloze reparatie door de verkopende partij voor.
hierin vergis je je toch.

dat de verkopende partij gedurende de langere periode aansprakelijk is als het product niet volgens de koopovereenkomst is, wilt niet zeggen dat de verkopende partij voor alle defecten welke buiten de schuld om van de consument ontstaat aansprakelijk is.





volgens de koopovk betaal ik de verkoper een betaald bedrag, en krijg ik een werkend product. dat product dient een bepaalde periode mee te gaan, dat mag ik (objectief) verwachten. zoals gezegd verkeert de laptop verder in prima staat zoals vastgesteld door onafhankelijke technici. wat bedoel jij precies?