Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sweeterlake
sweeterlake - 09-02-2013 03:06:53
Computers & Telefonie

Ziggo

[quote=lindajongerius schreef op donderdag 8 nov 2012, 19:58]als ik alleen al ziggo intyp, komen er binnen 21 honderdste seconde ongeveer 10.400 klachten binnen. dit zegt al genoeg over dit monopoly bedrijf.
deze morgen hadden wij nog gewoon televisie, toen iedereen 's avonds thuis arriveerde bleek dat er geen een zender te ontvangen was. direct hebben wij ziggo gebeld. in eerste instantie werd er gezegd dat er niks aan te doen is en aankomende dinsdag er een monteur kan langs komen. dit betekent 5 dagen geen mogelijkheid op tv. toen wij dit onredelijk vonden zouden we door worden geschakeld naar de klachtenservice, maar werden doorverbonden naar abonnement opzeggingen, hier nogmaals het verhaal uitgelegd en we zouden nogmaals worden doorverbonden met de klachtenservice waarna de hoorn op de haak werd gegooid. natuurlijk laten wij dit niet zomaar gebeuren dus nogmaals gebeld, en om het kort te maken precies hetzelfde verhaal deze meneer heeft nog iets proberen te doen aan de storing maar helaas het zit in de muur, dinsdag kan er een monteur komen.
zwaar onbeschoft, je klanten 5 dagen zonder tv en überhaupt totaal geen enkele service te bieden met een heerlijke ziggo arrogantie. ziggo bedankt voor deze geweldige service precies zoals we hadden verwacht van jullie want jullie klachtenlijst die nog geen eens op jullie site wordt weergeven want daarvoor mag je eerst 20minuten in de wacht staan om daarna afgescheept te worden en als dat niet lukt wordt de hoorn erop gegooid.

bij deze weer een klant verloren, en ik hoop dat dit monopoly bedrijf eindelijk eens wordt tegengewerkt. want je klanten zo laten zitten is ongehoord!



10.400 klachten op ruim 4.000.000 abonnees! over welke periode verspreid waren deze klachten en waren de klachten terecht geweest?! nogal suggestief!

als uw storing in de muur zit, neem aan dat het de (wijk)verdeelkast is, hebben de buren dan ook geen televisie ontvangst?

kan het zijn dat de ingang op uw televisie is versprongen naar een andere ingang zodat daardoor geen ontvangst is?!