Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

er
erky - 19-02-2013 07:07:26
Geldzaken & Recht

Onterechte accept van upc

Tafellamp1,

upc heeft een erg slechte administratie, daar hoef jij niet onder te lijden. ja. met een lange ij.

mijn tip is dat je schriftelijk, dus op papier, in de tegenaanval gaat. je hebt ooit een 'product' afgenomen bij upc, maar nu niet meer. mogelijk heb je toen ook toegang gehad tot 'mijn upc'. als je daar ooit gebruik van hebt gemaakt kijk dan even of je nog toegang hebt en pas alle gegevens aan.

nu die brief: vermeld in de brief wanneer en hoe contact is geweest met de 'klantenservice' en schrijf op dat je dat in totaal bijvoorbeeld 4 uur heeft gekost en nog een € 5,55 aan telefoonkosten, eis van upc dat ze die 4 uur à € 22 (jouw administratiekosten) binnen 4 weken op jouw rekening zetten en als ze hun fout niet per direct herstellen dat je 'verdere stappen' zult ondernemen. verdere stappen kan dus ook een rechtszaak zijn. de verliezer betaalt immers de proceskosten ...

je eist dus ook schriftelijke rectificatie van de huidige en de vorige fouten.

helaas, werkt het zo. het is overigens beleid bij upc dat als je meer dan drie problemen hebt gemeld bij upc je meestal wordt geholpen door een speciale helpdesk waar ze iets meer begrijpen en mogen doen dan de klantenservice.

schrijf naar: upc nederland, t.a.v. dhr. m. vianen, antwoordnummer 306, 8200 vb lelystad.

succes!
erky