Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ixjeer1300
ixjeer1300 - 25-02-2013 22:59:40
Geldzaken & Recht

Ing slaat slaatje uit eigen probleem.

[quote=ixjeer1300 schreef op zondag 24 feb 2013, 09:33]onlangs heb ik contact gehad met de ing bank aangaande de omzetting van mijn aflossingsvrije hypotheek naar eentje waarbij banksparen is opgenomen. men heeft daarvoor nog tot 1 april de tijd. een vriendelijke jongeman vertelde mij dat de bank daar geen tijd voor heeft omdat men zeer druk is met andere klanten. beetje vreemd, maar dat kan voorkomen. om de klanten tegemoet te komen, heeft de ing daarom een 'deal' gesloten met de hypotheekshop zodat zij het advies kunnen uitbrengen en de eventuele omzetting alsnog op tijd regelen. een redelijke, klantvriendelijke oplossing. maar nu komt het! kosten bij de ing bedragen 225 euro, maar daar hebben ze dus geen tijd voor. via de hypotheekshop gaat dit 450 euro kosten. 100% meer. en ja, dat moet de klant zelf betalen. dit is echt te gek voor woorden. de onbeschoftheid druipt hier vanaf. de banken blijven zich verrijken ten koste van de consument/klant en de staat kijkt de andere kant op. ik kan nu geen andere aanbieder kiezen vanwege de boete. wat nu?

vanmorgen werd ik - terwijl ik bij de hypotheekshop zat- gebeld door de ing met de mededeling dat ze de 225,= euro voor hun rekening zouden nemen. met de welgemeende excuses.
voor alle reaguurders zoals tijgetje, carole, en meine met hun 'constructieve' antwoorden: service kun je wel degelijk afdwingen. alleen moet je soms wat druk zetten. zo is het leven nu eenmaal. zouden jullie ook moeten doen.