Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ma
mariska55 - 05-03-2013 23:27:06
Geldzaken & Recht

Verlopen bonnen groupon

Bedankt connie voor jouw oplettendheid, aan jouw bericht heb ik (hopelijk) echt wat! op de een of andere manier heb ik de algemene voorwaarde helemaal doorgelezen, maar ben ik dat bovenste stuk totaal vergeten.

het enige wat ik onduidelijk in deze voorwaarde vind zijn de laatste regels: totdat je account wordt overgedragen naar groupon international gmbh of wordt geïnactiveerd. ik weet niet of mijn account al is overgedragen, hier heb ik geen bericht van gekregen.

morgen ga ik groupon bellen. zou erg fijn zijn als ik mijn geld terug krijg, ook als het credits zijn.

vind het een beetje een waardeloos antwoord van ron530 om zomaar te zeggen dat het wel de bedoeling is dat je bonnen inlevert en niet in een lade wegstopt. soms is het gewoon erg lastig om binnen de gestelde tijd gebruik te maken van je bon omdat een bedrijf het te druk heeft/onbereikbaar is etc. of alleen kan op momenten dat het jou absoluut niet uitkomt.