Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eduardm
eduardm - 07-03-2013 17:38:40
Computers & Telefonie

Garantie lg telefoon - advies gevraagd

Ook al zou ik de kosten zelf willen betalen, lg benelux noch lg duitsland willen mijn telefoon aannemen.

bovendien:

"volgens een europese richtlijn is de minimale wettelijke garantieperiode twee jaar. dit betekent dat u er dus vanuit mag gaan dat een product bij normaal gebruik tenminste twee jaar goed te gebruiken moet zijn.
in de nederlandse wet staat geen expliciete garantietermijn genoemd. u heeft een wettelijk recht op een deugdelijk product. in de praktijk betekent dit dat u meestal langer dan twee jaren recht heeft op een goed werkend product. de exacte duur zal afhangen van het soort product."

zowel nederland als duitsland zijn onderdeel van de eu. toch?