Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 07-03-2013 19:09:11
Computers & Telefonie

Garantie lg telefoon - advies gevraagd

De wettelijke garantie waar consuwijzer het over heeft, heeft niets te maken met de fabrieksgarantie. omdat de verkoper van je telefoon failliet is en omdat de baten en lasten van de oude gsm niet zijn overgenomen door de nieuwe gsm houdt de wettelijke garantie op.

maar je hebt nog wel fabrieksgarantie. die is 2 jaar. op dit moment zit je met van het kastje naar de muur verhaal tussen 2 verschillende lg reparatiepunten. je moet een adres in duitsland zien te versieren. ken je niemand in duitsland, of is er misschien een afhaalpunt in duitsland te organiseren, waardoor je daar terecht kunt? een soort postbusadres?

misschien kun je t-mobile nog eens vragen of zij een constructie kunnen bedenken hoe je toch met het lg reparatiepunt in duitsland aan de slag kunt?