Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

gompy2
gompy2 - 07-03-2013 19:27:48
Computers & Telefonie

Garantie lg telefoon - advies gevraagd

[quote=eduardm schreef op donderdag 7 mrt 2013, 18:45]
ik wist niet dat consuwijzer fabeltjes verspreidde...
consuwijzer, over ons:

wat is consuwijzer?

bij consuwijzer kunt u als consument gratis informatie en advies krijgen. het kan bijvoorbeeld gebeuren dat u problemen hebt met een bedrijf. u kunt dit melden bij consuwijzer. consuwijzer geeft u dan advies over hoe u dit kunt oplossen. met dat advies weet u waar u recht op hebt en hoe u dat recht kunt halen.

hebt u problemen met een bedrijf, een vraag of een klacht? dan kunt u dat melden bij consuwijzer. consuwijzer lost uw probleem niet voor u op. maar geeft u duidelijke adviezen waarmee u zelf aan de slag kunt. ook registreert consuwijzer uw klacht of vraag. daarna komt uw vraag of klacht terecht bij één van de toezichthouders.

toezichthouders

consuwijzer is een samenwerking tussen drie overheidsorganisaties. deze organisaties zijn toezichthouders: de consumentenautoriteit, de nma (nederlandse mededingingsautoriteit) en opta (onafhankelijke post en telecommunicatie autoriteit).

hieronder vindt u meer informatie over consuwijzer en de toezichthouders.
de consumentenautoriteit, de nma (nederlandse mededingingsautoriteit) en de opta (onafhankelijke post en telecommunicatie autoriteit) houden toezicht op het gebied van consumentenrecht en eerlijke handel.
en er staat nog veel meer informatie
-----------------------------------------------

kortom, consuwijzer is een samenwerking van drie overheidsorganisaties.
consuwijzer verspreidt dus geen fabeltjes.


het probleem op dit forum is dat ieder topic waarin het woord "garantie"valt in de titel, of dat woord voorkomt in de tekstinhoud, wordt gestalkt door de figuur ikbenik .
ik raad je af om verder inhoudelijk te gaan argumenteren met deze persoon, het heeft geen zin, deze persoon is totaal geobsedeerd door een aversie tegen al die organisaties die consumenten bijstaan in bepaalde geschillen.

hou je aan de feiten die niet alleen consuwijzer aangeeft, maar ook op meerdere sites staan vermeld, gelieerd aan juridische en overheidsinstanties op consumenten gebied.

voor wat betreft je eigenlijke geschil is al het nodige geschreven en vind ik persoonlijk de optie die zoekster aangeeft de meest haalbare, maar desondanks, blijf verder zoeken!