Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

eduardm
eduardm - 07-03-2013 22:46:04
Computers & Telefonie

Garantie lg telefoon - advies gevraagd

Het is duidelijk dat lg aangeeft op haar produkten 2 jaren fabrieksgarantie te geven. op basis daarvan kan gesteld worden dat het niet uitmaakt waar het produkt is gekocht. als de telefoon minder dan 2 jaren oud is, ik daar recht op heb.

verder heb ik een telefoongesprek gehad met lg bnl. ik heb lg dld op de hoogte gesteld van dat gesprek:

i cannot contact the retailer about this matter,the retailer is bankrupt.
martijn baljon of lg benelux: "lg benelux could not, would not nor willing to assist in this matter. it is a german model phone thus the responsibility of lg germany to solve this issue."[parafr.] but he was unwilling to put that on paper. as far as lg benelux was concerned, that call was the last time lg benelux would be interposing.
lg germany was willing to render the warranty service as long as i had a german address. i have no german address, since i live in the netherlands nor know anyone living in germany; therefore the warranty is non-existant!

reactie lg dld:
lg netherlands and lg germany are independent companies. there is only country-specific support. we offered you the possibility for a repair under warranty with a german adress. in your case, please call lg netherlands or your retailer.

dit is werkelijk van de gekken. ik heb lg bnl gevraagd of zij misschien via de interne post ofzo als adres voor lg dld willen fungeren, ik heb beide voorgesteld met elkaar contact op te nemen of ze onderling een oplossing hiervoor kunnen bedenken, maar beide verwijzen me naar elkaar of naar de reseller - waarvan beide weten dat die failliet is...
life is good indeed, ja... life is deaf, life cannot read, life seems like dumb asses...

en waar gaat het over? hoogst waarschijnlijk een softwarefout, waarbij de telefoon blijft hangen op het lg logo en niet verder opstart. waarschijnlijk moet de software opnieuw erop gegooid worden. dat kan toch ook hier in nl?

ik vind dit echt bizar. en de opstelling van lg helemaal.