Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 18-07-2005 21:03:22
Computers & Telefonie

Wie is er wel tevreden over telefoon+internet?

wij hebben begin januari gebruik gemaakt van aanbieding wanadoo adsl+telefonie (met draadloze livebox). nu, na een half jaar en superveel ergernis en kinderziektes, lijkt alles probleemloos te werken. wanadoo zal wel geschrokken zijn van alle (en m.i. terechte) negatieve publiciteit: klanten opzadelen met iets dat domweg niet langer dan twee dagen probleemloos werkt en dan telefonisch onbereikbaar zijn. gelukkig lijkt de nieuwste versie van de livebox-software een hoop sores opgelost te hebben en zelfs de klantenservice is nu binnen redelijk fatsoenlijke tijd te bereiken als er toch iets mis gaat. maar blijf mijn twijfels houden over de deskundigheid van die klantenservice: voor hetzelfde probleem vier keer een andere oplossing aangedragen krijgen, overtuigt niet erg! in ieder geval: als het werkt (en dat doet het nu) is het top en ben je veel goedkoper uit dan los tel.abonnement en internet-abonnement! zag dat scarlet nu de aanloopproblemen van wanadoo schijnt te hebben. heb nu al medelijden met scarletters met problemen....