Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

muzicaro
muzicaro - 16-03-2013 11:47:16
Computers & Telefonie

dual sim, maar geen internet

Ik weet niet wat voor mensen er werken bij samsung support nederland, want op mijn vraag op welk slot 3g zit krijg ik als antwoord dat ik mijn toestel moet laten repareren als het kapot is. dat is pas echt een nuttig antwoord.

overigens denk ik nu dat sim 1 het 3g slot heeft, maar ik heb nog steeds geen internet. ik heb nu wel mijn kaarten omgewisseld: bliep in slot 1 voor internet en telefoneren in slot 2. ik zal maar weer eens contact opnemen met bliep. mijn toestel wordt niet herkend, is de melding.

en, aurora, mijn telefoon valt niet meer uit! misschien heeft dat ook te maken met het verwisselen van de kaarten?
tot nu toe, bedankt voor de reacties, want ik ben er toch wijzer van geworden, al hoewel het probleem nog niet helemaal is opgelost.