Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 17-03-2013 19:20:25
Vrije tijd & Tuin

Wat doe je na slechte ervaring fotoshoot? utrecht groupon dream photographer

Kort samengevat:

via groupon geboekt en niet gekregen wat er beloofd is (hapje, drankje, champagne, stylist)
slechte service
slechte communicatie
slechte afspraken

conclusie: niet aan te raden.

zijn er andere mensen met dit soort ervaringen en wat doe je eraan? tot op heden geen reactie gehad op het feit dat wij onze foto's dus niet hebben kunnen uitkiezen. hoe bereik je een vredige oplossing met dit soort bedrijven?

wat als we geen reactie meer krijgen? wat zijn je rechten in zo'n situatie?

bedankt alvast!

*dien bij groupon een eis tot schadevergoeding in van minstens 50% van de koopprijs

*doe dat schriftelijk en aangetekend