Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 29-03-2013 15:34:09
Computers & Telefonie

Geld terug van computeroutlet.nl te zeist

Klink001 schreef op zaterdag 9 mrt 2013, 16:56: hallo, ik heb onlangs een laptop aangeschaft via de webshop van computeroutlet.nl, woudenbergseweg 19 unit c4 3707hw zeist. doordat ze mijn oorspronkelijke bestelling ´´ opeens´´ niet meer hadden, ondanks vermelding op de website, kon ik een ander model bestellen. toen ik aangaf dan de order te willen annuleren bleek er opeens toch nog een exemplaar gevonden te zijn.

het gevolg was dat ik een tientje teveel heb overgemaakt. sinds december 2012 ben ik nu bezig om dat tientje terug te krijgen, na toezegging dat ze het direct zouden overmaken. wat kan ik nu nog doen om ervoor te zorgen dat dit bedrijf een nette verstandhouding bejegent tegen zijn klanten?

update 29 maart 2013:
inmiddels is het tientje teruggestort per 20 maart zonder bericht, na 4 maanden wachten, en ik zag dus excene bv als afzender, dan moet ik dus begrijpen dat het van computeroutlet is.....
maar nu het mooie........hij maakt per ongeluk op 29 maart 15 euro over met als subject
"heel byzonder".

even later belt hij me met het verzoek om zijn geld terug te krijgen. tja, nu mag hij dus
zelf ervaren hoe vervelend het is als je 4 maanden op je geld moet wachten en er niet
gereageerd wordt op je emails. toen ik hem dat vertelde gaf hij aan dat hij dan direct een
aanmaning gaat sturen en daarna een incassobureau erop zou zetten. tja, zo zie je dus de
werkelijke aard van meneer arnold.

tja, als we gaan dreigen leg ik de hoorn erop. daar houd ik niet van en zo doen we geen
zaken. vervolgens belt hij terug via vaste lijn, daarna nog een keer via geheim nummer,
daarna via zijn mobiel nummer en vervolgens nog via zijn vaste lijn, nog een keer via vaste
lijn en toen kreeg ik een email.

afijn, ik ben integer en heb de betaling overgemaakt, per maandag 1 april staat het op zijn
rekening als de banken het verwerken op 2e paasdag. kortom, hopelijk heeft hij zijn lesje
geleerd en zal hij voortaan meer correct en integer zaken met jullie doen. mochten jullie
hier ook tegenaan lopen, neem contact met me op ik heb zijn telefoonnummers.

ik zal dus nog even in de gaten houden hoe dit afloopt en of er nog verdere acties van zijn
kant komen. mocht dat zo zijn dan horen jullie dat, anders zal de post verdwijnen.