Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

vodafonewebcare
vodafonewebcare - 02-04-2013 11:12:13
Computers & Telefonie

Leentoestel vodafone

Beste saskiasiekman,

wat een vreselijke situatie. ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is aangezien je, om dit te voorkomen, een verzekering hebt afgesloten.
de verzekering, reparatiedienst en vervangend toestel service zijn andere bedrijven in samenwerking met vodafone. de levering van de leenbox wordt uitgevoerd door de vts serviceverlener, dit is een bedrijf wat vodafone hiervoor heeft ingehuurd.
de verzekering (een derde bedrijf) heeft alléén jouw toestel, behorende bij je vodafone abonnement, met specifiek imei nummer verzekerd. de telefoon van de vts serviceverlener is dus niet verzekerd. deze voorwaarden zijn beschreven in de algemene voorwaarden van de vervangend toestel service: http://www.vodafone.nl/vodafone/pdf/vodafone_voorwaarden_vervangend_toestel_service.pdf artikel 9.

ik kan helaas verder niks voor je betekenen. je kunt contact opnemen met je verzekering of klachten met betrekking tot de uitvoering van de overeenkomst vts kunnen in eerste instantie telefonisch gemeld worden op telefoonnummer +31 (0)45 750 1515. mocht de klacht niet naar tevredenheid worden opgelost dan kun je de klacht schriftelijk indienen bij: vodafone, afdeling special services, postbus 1500, 6201 bm maastricht.

ik hoop dat jullie er samen uitkomen.

met vriendelijke groet,

mitch
24/7 web care crew