Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

bo
bornsol - 10-04-2013 13:31:52
Winkels & Webshops

Klachtafhandeling lidl

Gebruiksaanwijzing,vraag altijd om een bon,leg de boodschappen in het karretje,pak de boodschappen stuk voor stuk uit het karretje en controleer de bon, is er iets mis gooi alle boodschappen retour in het karretje,ga zonder tassen weer retour de wiinkel in,meld u zich bij een kassa[ inderdaad er is geen servicebalie] die roept de maneger en alle wordt keurig opgelost pffffff