Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-04-2013 14:07:39
Geldzaken & Recht

Mag ikea op website andere prijzen hanteren dan in de winkel?

Beste hersenloos,
wat u beweert is niet waar.
je kunt alleen de voorraadstatus per filiaal opvragen.

en bloempje666, wat heeft u een bizarre schuilnaam, 666 is toch het duivels teken ?
wat uw duivels dilemma betreft : mag dat : mijn antwoord : ja.
iedereen mag een fout maken.
als die fout gecorrigeerd wordt heb je niets te klagen.
ik had alleen geen genoegen genomen met een tegoedbon, ik had de balie geblokkeerd totdat ik geld had gekregen.
die tegoedbon vind ik zeer onfatsoenlijk van ikea.
bij de kassa van het ikea restaurant krijg je toch ook gewoon geld terug van je bankbiljet, en niet een tegoedbon.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++============

brainless schreef op woensdag 10 apr 2013, 03:24: dearagain schreef op maandag 8 apr 2013, 14:51: *dan moet je op de website ook zetten waar welke prijs gehanteerd wordt

*het is dus bewuste misleiding van de klant en die handelswijze hoort thuis op de zwarte lijst
je kunt op de site zelf aangeven van welke ikea je de prijzen wilt zien.
dus geen misleiding!