Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

wimmi20
wimmi20 - 10-04-2013 14:28:44
Winkels & Webshops

Klachtafhandeling lidl

Raster,
er zit inderdaad een luchtje aan dit verhaal.
lidl heeft helemaal geen telefoonnummer dat 80 cent per minuut kost.
en vraagsteller beweert dat lidl geen klantenservice heeft, in de winkel niet, maar wel telefonisch.
ik had laatst een klacht over een product, ik meldde dat gratis telefonisch, waarna ik een brief ontving waarmee ik 3 verpakkingen van het product kon ophalen.
vraagsteller kletst maar wat.
ik keek even op de lidl site, inderdaad, zoals eerder gemeld, simpel te vinden, een gratis nummer.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++==========

=raster schreef op woensdag 10 apr 2013, 14:04: appel4
aan dit verhaal zit een luchtje.