Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

zoekster
zoekster - 10-04-2013 16:04:43
Computers & Telefonie

Mediamarkt repareert defecte usb poort niet van asus laptop

Volgens het juridisch loket (en het staat eigenlijk op alle sites van juristen) ligt de bewijslast bij de verkoper in de garantieperiode die de verkoper geeft. dat zal dan wel met de verwachting te maken hebben die de garantie creƫert.
klik http://www.juridischloket.nl/vraagenantwoord/consument-geldzaken/aankopen-en-garantie/garantierecht/pages/default.aspx">hier
u kunt ook even bellen naar het juridisch loket.

verder kunt u het nog proberen met een aangetekende brief klik http://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode">hier

mm is niet bij een geschillencommissie aangesloten, dus als het niet lukt, zult u het via de rechter moeten doen.

als u een rechtsbijstandverzekering heeft dan kunt u natuurlijk altijd daar gebruik van maken, die zou ik dan ook de brief laten schrijven.