Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 10-04-2013 16:32:34
Geldzaken & Recht

Mag ikea op website andere prijzen hanteren dan in de winkel?

Nog een aanvulling bij mijn reactie van gallito.

ikea geeft je ook een tegoedbon als je spullen terugbrengt, die duidelijk van hen zijn, maar waar je geen bonnetje meer van hebt, dan krijg je ook een tegoedbon.
hier kan ik wel inkomen. maar hoe je het bekijkt, de service is om een puntje aan te zuigen in vergelijking met andere winkels.

nog een voorbeeld mijnerzijds, hele keuken besteld, fout in een kastje onderdelen ontbraken, uitleg er niet bij, timmerman geld en tijd van mij gebruikt, ik moet zeggen dat na mijn klacht, ikea mij ruimschoots heeft gecompenseerd.

maar ja, ik ben goed gebekt, zonder onbeschoft te worden.
olda