Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 11-04-2013 05:20:24
Geldzaken & Recht

Mag ikea op website andere prijzen hanteren dan in de winkel?


"1 disclaimer
er is veel aandacht en zorg besteed aan de inhoud van deze website. alle informatie is beschikbaar gemaakt door ikea. ondanks de constante zorg en aandacht die wij aan de samenstelling van deze website besteden, is het mogelijk dat de informatie die hier wordt gepubliceerd onvolledig of onjuist is. aan deze informatie kunnen geen rechten worden ontleend. als de op deze site verstrekte informatie tekortkomingen of fouten vertoont, zullen wij de grootst mogelijke inspanning leveren om dat zo snel mogelijk te corrigeren."

wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor rechtstreekse of indirecte schade die ontstaat uit het gebruik van de site of van de op of via de site ter beschikking gestelde informatie.

bron: http://www.ikea.com/ms/nl_nl/privacy_policy/privacy_statement.html">http://www.ikea.com/ms/nl_nl/privacy_policy/privacy_statement.html

dus net als bij reclamefolders: er kunnen zet en drukfouten voorkomen. dus op de informatie kan geen keiharde claim worden gedaan.



terugkomend op de opmerking dat ikea geen webshop heeft:
ikea heeft wel een soort webshop, waarbij echter de koper de producten bij een normale ikea vestiging zelf moet afhalen en ter plaatsen moet afrekenen.

let op! in de loop van het jaar start ikea wel een volledige webshop.
ikea buisiness klanten kunnen nu al volledig van de webshop gebruik maken.
bron: http://www.ikea.com/ms/nl_nl/customer_service/contact_us/algemeen_fy12.html">klik