Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ve
verwijderd - 11-04-2013 09:01:02
Geldzaken & Recht

Mag ikea op website andere prijzen hanteren dan in de winkel?

Ik heb onlangs dezelfde ervaring gehad bij ikea. enkel het verhaal is anders.
een artikel op de internetsite stond geprijsd voor € 2.99.
naar ikea gegaan en daar kostte dezelfde rol ineens € 4,99
gevraagd bij een medewerker die beneden staat voor dat je bij de kassa komt, en die ging kijken op het internet, toen het was gecontroleerd heeft hij er een medewerker bij gehaald en die zei dat ze met prijsveranderingen bezig waren en dat de site nog niet was aangepast.
ik moest idd de prijs betalen bij de kassa die in de winkel werd gehanteerd, moest ook naar de klantendienst om het teveel betaalde terug te krijgen, maar kreeg dit contant terug.
dus beslist geen tegoedbon en hier zou ik dus ook geen genoegen mee genomen hebben.
wel vind ik de prijsverhoging absurd op 1 rolletje € 2,- meer zo zag ik nog een aantal artikelen die dus ook echt met euro`s waren verhoogd, sommige artikelen gewoon met € 4,- omhoog.
dus ja als je niet weet wat het op internet kost dan ben je gewoon duurder uit in de winkel, en dit schept niet echt vertrouwen in ikea.