Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tijger1
tijger1 - 11-04-2013 10:35:08
Winkels & Webshops

Klachtafhandeling lidl

[quote=bornsol schreef op woensdag 10 apr 2013, 16:43]dames/heren er is een misverstand in deze discussie,het gaat hier niet om een prijsverschil,maar om het aantalvan het zelfde produkt,als je dan je bon buiten gaat nakijken is het aantal moeilijk te bewijzen

maar ook daar doet lidl niet moeilijk over als je van buiten weer naar binnen loopt. ze gaan niet vergoeden als je al thuis bent. lijkt me wel zo logisch.

hoewel ik moet zeggen dat ik jaren geleden heel veel boodschappen moest doen bij maxis voor een echt groot bedrag en bij thuiskomst constateerde dat er 24 flessen cola op de bon stonden terwijl ik er 14 had gekocht. de volgende dag teruggegaan en ik kreeg het verschil terug. erg netjes.