Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
brommobieltje - 11-04-2013 14:15:53
Winkels & Webshops

Klachtafhandeling lidl

[quote=appel4 schreef op maandag 8 apr 2013, 21:49]ik heb een klacht over/naar de lidl, ik heb een artikel gekocht welke zij 2 keer hebben gescand wat ik buiten pas zag. ik krijg mijn geld niet terug. een klantenservice hebben ze niet en er wordt ook niet op mijn brief gereageerd. telefonisch (80 cent per minuut) zegt men dat ik pech heb. kan dit zomaar?

je moet inderdaad nog in de winkel je bon controleren, het lukt niet altijd om mee te kijken op dat schermpje. ik controleer dus altijd meteen de bon als ik door de kassa heen ben.
maar verleden week was ik nogal gehaast, keek die bon niet na, kom ik thuis, en stond er 1 pakje sigaretten teveel gescand op de bon. nou dan spring je uit je vel natuurlijk, maar er is niets aan te doen. wel zonde hoor 6.25 teveel betaald.
dus mensen controleer gelijk je bon.