Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

di
digioma - 12-04-2013 23:33:35
Winkels & Webshops

Klachtafhandeling lidl

Paar weken geleden wij lidl boodschappen voor een week gedaan op zaterdagmiddag laat.
we hadden 8 kaiserbroodjes meegenomen. ik vond de rekening wel tamelijk hoog voor onze doen, maar het was druk en koud, dus snel naar huis.
daar de rekening nog eens bekeken en in plaats van 8 waren er 80 broodjes in rekening gebracht.
direct met de rekening en het dichte zakje met 8 broodjes teruggegaan. we kregen het geld meteen terug in de winkel, met excuses. allicht; er lagen niet eens 80 broodjes meer toen wij er waren, maar keurig afgehandeld.