Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

clijnmarijne
clijnmarijne - 16-04-2013 23:22:21
Winkels & Webshops

Klachtafhandeling lidl

Hallo,
ik had 1 lang tochtbeest (weet je wel, die lange slappe beesten die je tegen een kier kunt leggen waar het tocht) gekocht voor € 10,== bij aldi op west in den bosch.. op het parkeerterrein in de auto zag ik op de bon 2 van die beesten staan. ik liep meteen terug, de bedrijfsleider werd er bijgehaald, maar nee hoor. "wie zegt dat u geen twee van die beesten heeft gekocht??" ik keek hem met stomheid geslagen aan, ik was op deze reactie helemaal niet bedacht! misschien ben ik te naïef.. maar heb het tenslotte wel moeten pikken, want ik kreeg geen € 10,== terug. meteen de bon controleren, in de winkel nog, bij de balie waar je de boodschappen in de tas kunt stoppen.
aldi-winkels liggen dikwijls in een niet zo'n heel beste buurt waar mensen naar het schijnt nogal eens proberen om op deze manier geld terug te krijgen. hoe verzin je het.. en daarom krijgen eerlijke mensen hun teveel betaalde geld niet terug als de caissiëre een fout heeft gemaakt....
m.vr.gr. clijnmarijne